Agenda

Next in Finance
Dinsdag, 27 Maart 2018, 08:45 - 17:00
door Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe optimaliseert u Customer Experience in een Data Driven finance organisatie? 

 

Digitalisering heeft een enorme impact op de financiële sector. Vergelijkbare producten en de toegenomen macht van de consument dwingen banken, vermogensbeheerders en verzekeraars zich te onderscheiden. Het realiseren van een optimale klant ervaring in een multi-channel wereld vormt de sleutel tot succes.

Hoewel de meerderheid van de organisaties Customer Experience als een top prioriteit stelt, is er nog een weg te gaan. Het is cruciaal om als een Data Driven organisatie de Customer Experience te optimaliseren. Alleen op deze manier blijft u vooroplopen in een digitale wereld!

 

Thema's van het congres

O.a. de volgende vraagstukken worden beetgepakt:

  • Laatste digitale trends en ontwikkelingen
  • Gebruik van data en technologie versus ethiek
  • Maak van uw organisatie een Data Driven organisatie
  • Datagebruik om de Customer Experience te optimaliseren
  • De mogelijkheden van Predictive Analysis, Artificial Intelligence en Blockchain

Het congres brengt veel inzichten, inspiratie en handvatten om met dit thema aan de slag te gaan.

Meer info

Programma 

  

Locatievan der Valk Utrecht